torstai 9. elokuuta 2012

Enää muutama päivä lähtöön!!

No niin vihdoin mun lupaama vaihtariblogi on tehty! Kiitos Veeran ja Vilman nörttitaidot :D Elikkä oon 18-vuotias ja lähden vaihtoon lukuvuodeksi Jenkkeihin Inton kautta. Osavaltio on Oklahoma ja kaupunkina Edmond. Oon ihan tyytyväinen sijoituspaikkaan. Kaupunki on sopivan kokonen, eikä ainakaa liian pieni tai keskellä ei mitään. Sitä paitsi bonuksena on, että ainaki sielä on lämmin verrattuna Suomen nykyisiin lämpötiloihin hyi! Isäntäperheessä on isä ja äiti. Ne on aika nuoria ja vaikuttaa tosi mukavilta, mitä niiden kans nyt oon facebookin ja sähköpostin välityksellä jutellu. Uskon, että tuun niiden kans hyvin juttuun. Niillä on myös kaks koiraa ja kissa. Monet vois ajatella et vähä perseestä, ku ei oo lapsia, mut itte asias se ei haittaa mua ollenkaa. Kyllähän niitä kavereita koulusta ja harrastuksista sitte saa tai ainaki toivon niin. :D Olis hienoa, jos pääsisin lentopallojoukkueeseen, koska harrastan lentopalloa Suomessa. Sitä kautta tutustuis varmasti moniin ihmisiin ja sais kavereita.



Lähtöön on enää muutama päivä, ja täytyy kyllä myöntää, että jännittää aika lailla! Lähden jo sunnuntaina 12. pvä. Helsinkiin ja tiistaina aamulla lähtee lento lätäkön toiselle puolelle. Tuli aika äkkilähtö, koska kuulin isäntäperhetiedot vasta viime viikonloppuna...Tää on eka kerta ku lennän ihan yksin. Mitäköhän siitäki tulee?! Amsterdamissa on välilasku ja onneksi sieltä tulee kuus muuta Inton vaihtaria samaan koneeseen. Sieltä lennetään New Yorkkiin, jossa pidetään kaikille jenkkeihin tulleille Inton vaihtareille sellanen orientation camp. Se kestää viis päivää. Sielä kierretään nähtävyyksiä, tutustutaan muihin vaihtareihin ja muutenki puhutaan kaikista asioista joita on hyvä tietää tulevasta vuodesta. Vähä oon onnes ku oon aina halunnu käydä New Yorkissa! Leirin jälkeen matka isäntäperheeseen alkaa! :)) Vielä pitäis loppupakkaamiset tehä...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti