keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Christmas break

No okei nyt mä en jaksa enää yrittää saada kuvia Hillarylta. Aina unohdan ku nään sen ja sitten muistan taas ku se on töissä... Joten pahoitteluni ku ei oo niin hienoja ja hyviä kuvia. Joululoma oli rentouttava niinku oon kaikille sanonu, jotka on kysyny haha. Toki 14 yöstä nukuin kotona 4 eli en pahemmin kotona oo ollu. Mitäs pienistä! Perjantaina 21.12 lähdettiin Georgiaan Davidin tädin luo. Meidän tapaan lentokentällä hirvee paniikki paniikki, koska ollaan aina niin huonoja lähtemään ajois. Se on kamalaa, koska mä pyrin aina olemaan kentällä hyvissä ajoin :D Georgiassa meitä odotti yli kakskytpäinen äänekäs suku. Tuli vähä oma suku mieleen! En jaksa kirjottaa kaikkee mitä tehtiin, koska tuntuu että joulustaki on jo miljoona vuotta, mutta lisäilen edes nyt muutaman kuvan.

Käytiin katsomassa sisällissodan aikasia taloja ja kuvernöörin talon museokierroksella. Ne oli kaikki rakennettu tyypilliseen etelän osavaltioiden tyyliin isoine kuistineen. Jouluaatto oli tosi erilainen, koska mentiin Atlantassa World of Coca Cola museoon ja CNN-studioon. Ei kyllä joulufiiliksestä tietoakaan :D Harvoin syöön jouluaattona burriton...


          Kuvernöörin talo. Tehtiin opastettu kierros sisällä, mutta tientenkään ei saanut kuvia ottaa...






Tuola kirjotettiin kaikki uutiset. Oli muuten järkytys kattoo suomalaiset uutiset neljän kuukauden jälkeen!! Oon niin tottunu tähän jenkkien tapaan, ku jokanen uutislähetys on niin ku joku viihdeshow, koska kaikki uutisankkurit näyttää malleilta ja on vimpan päälle meikattuja. Sori YLE jäät kakkoseks!
                                                      Tosi joulunen tuo Atlantan sää...





Museon paras juttu oli tietenki huone jossa sai maistella Coca Cola alaisia juomia joka maanosasta. Oli kyllä pettymys ku Suomella ei ollu omaa! 


Lopuksi vierailijat sai oman pullon mukaan. Noi oli tehty kaikki tuola museolla. Yhdes huonees nähtiin kuinka niitä pullotettiin ja kuinka ne koneet toimii.

Georgian jälkeen palattiin Oklahomaan ja suunnattiin taas lake houselle. Joulupäivänä vaan löhöiltiin pyjamissa koko päivä ja skypettelin Suomeen. Lahjoja sain TOSI paljon. Ilmeisesti oon ollu ihan ok vaihtari :D Yllättävän hyvin selvisin Joulunajasta, vaikka ajattelinki sen tulevan olemaan vaikeeta. Tietenkin mulla oli vähän haikee olo kun oon tähän asti viettänyt 17 joulua kotona. Pääsinpähän kokemaan jenkkijoulun!
Mun oma joulusukka! <3 Hillaryn äiti anto sen mulle muistoksi. Miksei Suomes käytetä noita joulusukkia??  Tuo on loistava juttu. Olin niin excited, ku se oli täynä kaikkee pikkujuttuja. Tuon lisäksi sain vielä paljon paketteja.


                               Meidän Remin veli. Puolet pienempi ku meidän lihapulla :D

Uusi vuosi vietettiin Jackin isän talolla. Sielä oli meidän perusporukka ja vaan hengailtiin. Kuvassa on Christina, joka on aina välillä meidän porukan kanssa :)

Oon alottanu kuntoilemisen oikein urakalla. Alettiin käymään salilla Hillaryn ja Davidin kans. Ihan kiva ku on oma ilmanen personal trainer! Hillary on aiva onnes ohjaamas mua ja kyllähän se mulle käy! Se on just hyvää motivaatiota :)

En voi uskoo, että eka lukukausi meni jo! Mun arvosanoiksi jäi neljä A:ta ja luultavasti kaks B:tä. Historian opettaja ei oo vielä tarkistanut mun koetta, koska tein sen vasta tänään. Jäi kumminki fiilis, et se ois menny ihan hyvin. Onhan tää jenkkien koulu aika helppoa, et jos enkku ois mun äidinkieli niin en ehkä stressaisi koulusta yhtään :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti