maanantai 17. syyskuuta 2012

TRAIN!

Trainin keikka oli tosi hyvä! Lämppärinä oli Andy Grammer, joka oli hyvä, vaikken ollukkaa kuunnellu aiemmin. Tykkäsin niiden tyylistä ja musiikista. Train soitti kaikki ne biisit, jotka halusinki kuulla. Saatiin vielä tosi hyvät paikatki. Aluksi lava oli aiva pimeenä ja sitte alko kuulua junan ääniä. Sitte ne juoksi lavalle ja alotti tietenki 50 Ways To Say Goodbye-hitillä. Siinä vaihees tunsin itteni aiva teinitytöksi haha. Oli tosi hyvä fiilis, ja ne veti viä niin hyvin livenä. Ainut miinus oli se, että sato aika kovaa koko keikan ajan. No ei se kyllä mun ja Hillaryn tunnelmaa latistanu :D Se nauroki, että heh kuuntelet bändiä joka on yhtä vanha ku sä ja jota se on kuunnellu aiva onnes mun ikäsenä.
Nyt kuuntelen koko ajan vaan Trainia...

 Andy Grammer



 Joo satoi :D


Viikonloppu oli tosi jees! Perjantaina menin Grantin, Daxin, Justinin ja Tyronin kans Santa Fe Wolves vs. Edmond North Huskies jalkapallopeliin. Se peli ei ollu niin hyvä, ku viime viikolla eli turpiin tuli...

Päätin maistaa sielä tollasen Giant preztelin. Oon aina luullu, että tuo valkonen on sokeria, mutta se oliki suolaa! Hyiiii liika on liikaa :DD Ei tarvi syödä toiste... Piti raaputtaa suurin osa suolasta pois ennenkö sitä pysty ees syödä!

Tosi kiva, ku  jotku tyypit alko riehuun meidän katsomos ja heitteli vesipulloilla. Mullaki osu yks leukaan, mut onneks ei käyny pahemmin. Dax sai pahemmin vedet päälle haha. Sitte kaikki alko angstata niille ja tuli melkein joukkotappelu, mut se tilanne saatiin sitte rauhotettua. Lähdettiin pelistä vähä ennemmin, ku siitä ei tullu oikeen mitää. Tietenki Amerikkalaiseen tyyliin mentiin sieltä Mäkkäriin :D Sen jälkeen mentiin taas Grantille.

Lauantaina oli vaihtareiden kokoontuminen täälä Edmondissa. Puhuttiin säännöistä ja käytännön jutuista. Sitte esittäytymisien jälkeen vaihdettiin lippuja niin, että mä annoin Hillarylle Suomen lipun ja mä sain Usan lipun. Sitten haettiin grillauskaupasta Davidille synttärilahja, koska se on ostanu uuden grillin, ja on tietenki aiva onnes tekemäs kaikkea. Illalla kuuden aikaan vieraat tuli juhlistamaan Davidin synttäreitä. Syötiin hampurilaisia ja katottiin jalkapalloa meidän takapihalla isolta screeniltä. Muuten oli ihan jees, mutta ei ollu oikeen mun ikäsiä vieraita niin oli vähä tylsää. Hillary sano, että voin lähtee ruuan jälkeen kaverien kans jos haluan. Onneksi Dax ja Grant tuli pelastamaan mut ja mentiin Grantille.

Sunnuntaina mentiin taas kirkkoon. Sen jälkeen menin pelaamaan lenttistä poikien kans Mitch parkkiin. Sain kuulla muutaman kerran "Like s boss" mitä ikinä teinki, koska olin niiden mielestä niin hyvä haha. Oli hauskaa, ja mulla oli hiekkaa jopa hampaidenki välis! Kuinka se voi olla ees mahdollista?? :D Sen jälkeen oon nyt pyykänny vaatteita, tehny läksyjä  ja kertaillu huomisiin testeihin plööh... Ei inspaisi mennä kouluun taas huomenna :(

2 kommenttia:

  1. Ei hemmetti mikä kateus iski ku luin sun plokiiii!!! Hieman unelmalta vaikuttaa sun elämä sielä :> t: Tiuhti :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Ei se aina niin ruusuilla tanssimista oo ollu, koska koulu vie mehut... Onneks oon saanu mahtavia kavereita ja perhe on paras :))

      Poista