lauantai 27. lokakuuta 2012

mjsdcvnadsovndjsklcsxm

Hups... Mun on pitäny kirjottaa tänne jo vaikka kuinka kauan! Oon vaan aina siirtäny ku täs on ollu kaikenlaista.
Yks päivä tein ekan kauppareissun yksin, ku tuli tunne, että nyt pitää saada hedelmiä ja vähä äkkiä. En oo aiemmin viittiny käydä, koska tuos menee aika iso ja vilkas tie. Siinä on neljä kaistaa yhteensä, eikä kävelyteitä oikeestaan oo. En kumminkaa jääny auton alle jes! Täälä kukaa ei oikeestaan kävele yhtää mihinkää ja huomasinki, että ihmiset katteli mua autoista ku jotaki hullua :D Törmäsin kaupas kuorokaveriin, joka oli aiva järkyttyny, että olin kävellen matkas. Se yritti melkein väkisin tarjota mulle kyytiä kotiin. Jenkit<3


 Meidän talon takana on sellanen aukee alue, josta jotku oikasee joten päätin sitte ottaa mallia muista.
 Meidän naapurustos on tollanen "sorsalampi". Sielä on ylseensä kaikenlaisia lintuja varsinki aamuisin, ja jotku syöttääki niitä. On muuten hassua, että täälä on tollanen punanen maaperä. Mun valkoset Niket ei oikeen tykkää...

Viime perjantaina mulla oli lentopallon try-outit Creek VBC-seuraan. Olin tosi hermostunu, koska on ollu vaan yhdet kunnon harkat viimesen puolen vuoden sisällä. Aluksi oli kuntotesti, mikä sisälsi sukkulaviestin,punnerruksia,hyppyjä jne. Hillary ja David oli niin ihania, ku ne halus jäädä kattomaan mun try-outit, ja ne oliki siä koko ajan. Valmentajat ja pelaajat vaikutti tosi kivoilta. Alkuviikosta sain kuulla, että pääsen kahdeksantoistavuotiaiden joukkueeseen :) Huh nyt on helpottunu olo!

Lauantaina mentiin Hillaryn kans outlet mallille shoppailemaan. Se on kiva ku hostmom tykkää kans shoppailusta ;)
Voin kyllä myöntää, etten oo ikinä ostanu noin paljo vaatteita kerralla! Ostin paitoja, neuletakkeja ja housut. Kaikki makso yhteensä vaan 80e! Ei paha!! :P

Sunnuntaina menin paikalliseen luterilaiseen kirkkoon. Halusin käydä kattomas miten se eroaa Suomen luterilaisesta kirkosta. Pääasiat oli samoja, mutta sitte oli pieniä eroja. Mut otettiin tosi hyvin vastaan ja kaks naista oliki aiva innoissaan, ku kerroin, että oon täälä vaihto-oppilaana. Ne sano, että voin aina istua niiden vieres jos tuun takasi :D Oli ainaki tervetullut olo!

 Maanantaina tuli eka paketti Suomesta. Olin niin ilonen! Kiitos äiti ja isä <3
 Nam nam noita oliki jo niin ikävä!
Ruisleipä oli pieninä palasina, mutta yhtä hyvältä se maistu :)


Eilen pidettiin meillä taas leffailta, ku Hillary ja David meni johonki juhliin. Paikalla oli Bailey, Ceres,Justin ja Tyron. Katottiin Leijonakuningas, koska pojat halus xD

 Tai siis katottiin....


 Tyronin taidetta :D

                                                                     Baileyyy :)

 Justin ja Sebastin leikki vaikka kuinka kauan. Eipä siitä nallesta paljo jäljelle jääny :D

                                                                        Tyron :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti