torstai 4. lokakuuta 2012

Ikävä ruisleipää!

Viime viikonloppuna olin Tyronin siskon Ceresin synttäreillä. Tapasin kivoja uusia tyyppejä ja oli tosi hauskaa. Ostin Ceresille lahjakortin Starbucksiin ja sellasen käsirasvan. Pelattiin Rock Bandiä, syötiin pitsaa ja kaikkee muuta amerikkalaista lihotusmättöä.

 Ceres sai kivan lahjan sen kaverilta, iPadin?! Ihan kiva synttärilahja :D

Mentiin myös pihalle, vaikka satoki ja oli jo pimeetä. Oltiin paria leikkiä siinä Ceresin ja Tyronin naapurustos. Yks oli vähä niiku kuurupiiloa, mutta ku oli löytäny jonku niin se piti saada vielä juoksemalla kiinni. Oli niin rebellious olo ku juostiin pitkin naapurien takapihoja ja hypittiin aitojen yli. Nyt on muuten hienot arvet, koska möyrin jossain puskas...Lopetettiin se leikki aika nopeeta, koska joku pelottava äijä oli ilmeisesti stalkannu meitä koko ajan. Se oli tullu yhelle Camillelle vaan et "I got you!" ja se reppana oli säikähtäny aika pahasti :S Ei kovin kiva kokemus, ku kuuli tollasesta hullusta, joka oli viä kaiken lisäksi pyöriny sielä päin missä mä olin. Muutenki osa porukasta oli hukas. Pojat oli niin ihania ku kaikki kyseli multa sen jälkeen, että oonko okei. Sit ne sanoki, et "Hey Laura you are in America and you didn't get raped!" Tosi kiva!

Oltiin hirvee goottijengi ku kaikilla oli mustaa päällä, että etsijän ois vaikeempi löytää meidät :P

Sen jälkeen katottiin leffaa ja mentiin nukkumaan vasta ehkä joskus neljältä aamulla. Jotku lähti kolmen aikaan Taco Belliin, mutta mä olin liian väsyny siinä vaihees. Nukuin ehkä neljä tuntia ja sitte pitiki jo mennä "virkeänä" kirkkoon. Hehe se oli tuskaa voin kertoa! Onneksi kirkosta saa kahvia niin se oli mun pelastus :D

On muuten hassua huomata, kuinka kivaa ihmisillä on täälä ilman alkoholia. Kukaa noista mun kavereista ei juo. Samaan aikaan ku nää urheilee ja tekee kaikkee järkevää niin luen Facebookista kuinka suomalaiset tutut ravaa baareis ja alaikäset örveltää. Toki oon kuullu, että täälä sitte taas aika moni meidän koulun oppilaista käyttää huumeita. Mikä sitte on parempi niin hmm... :D Meidän environmentalin ope aina huutaa meille perjantaisin et "Say no to drugs!" Varmaan siis ihan aiheesta...

Maanantaina meidän governmentin tunnille tuli yks  mies kertomaan oman tarinansa. Se oli tehny nuorena monia vääriä valintoja. Sillä oli ollu mm. alkoholiongelma high schoolis, mikä meni lopulta siihen, että kännipäissään ampu hyvän kaverinsa omissa kotibileissä. Oli tosi järkyttävä kuunnella sitä, mutta samalla se havahdutti kuinka vakavaksi tollaset asiat voikaa mennä. Se kerto kuinka kamalaa vankilas oli ja kuinka vankilassa oikeesti käytetään huumeita,hakataan,uhkaillaan ja raiskataan ihmisiä.  Ei hyvä alku elämälle ku 16-vuotiaana joutuu vankilaan muiden hullujen kans.


Oon alkanu kuunteleen kaikkia uusia bändejä joilta oon kuullu aiemmin vaan muutamia biisejä. Erehdyin kuuntelemaan jotain Hillaryn aikana, niin se tietenki haki mulle aiva onnes levjä joita mun pitäis kuunnella. Tääläki on muuten tuo Gangnam Style-biisi kova sana niiku näköjään Suomeski. Pojat vetää sitä tanssia ja ku ajetaan johonki niin sitä pitäis aina kuunnella.

Onneksi pian on viikonloppu ja ens keskiviikkona alkaa fall break! Se tulee kyllä niin tarpeeseen. Haluan tehä muutaki välillä ku läksyjä... Vielä on vähä epäselvää, että mitä me mainataan tehdä sillon. Jossain vaihees puhuttiin, että mentäis Nebraskaan kattoon Hillaryn isovanhempia, mutta saa ny nähä.

Välillä mulla on niin ikävä suomalaista ruokaa. Täälä musta oikeesti tuntuu, että vähä söinki terveellisesti. Ällöttää ku joka paikkaan pitää tunkee rasvaa viis kiloa ja aina syödään valkosta leipää. Hyiii :( Eilen meinasin seota ku Elli ja Tuukka söi ruisleipää skypes! Onneksi sentään koulus on mahdollisuus syödä salaattia. Mun kaverit aina mussuttaa mulle, että niille tulee huono omatunto ku vedän salaattia vieres haha. Salaattitiskin nainenki tietää jo mietä haluan laittaa mun salaattiin. Onhan se ruoka ihan hyvää ei siinä mitää, mutta se ei vaan oo kaikkein terveellisintä. Oon varmaan kaapin kokonen ku tuun takaasi! Ehkä varaan vanmuuden vuoksi kaks paikkaa paluulennolle :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti